Uzyskiwanie leadów

Produkowanie leadów to ogromny kłopotnieomalże każdej korporacji sprzedażowej. Jeżeli już jesteś na stanowisku menadżera dystrybucji, ze stuprocentową pewnością niejednokrotnie zabiegałeś o każdego nabywcę, dosłownie takiego, który nie zawsze okazywał się zaciekawiony. Czy za każdym razem tak musi być? Nie, jest możliwość nająć spółki zewnętrze, które sprowadzą leadów do naszego lejka sprzedażowego. Zacznijmy od tego co to właściwie jest lead oraz lejek sprzedażowy. Lead to najłatwiejszym językiem łączność do osoby, która to prawdopodobnie może być zaintrygowana naszym wyrobem albo usługą. Może być to osoba, jaka zrobiła 1-szy krok w cyklu zakupowym, albo w jakiś sposób wykazała zaciekawienie. Lejek sprzedażowy to nierzeczywiste oraz nie mające fizycznej figury składowisko sprzedażowych tematów. Na szczycie lejka mieszczą się właśnie leady. Nieociosane diamenty. Poniżej w lejku przechodzą przepracowane już tematy, gdzie obstawiamy, że nabywca realnie może być zaciekawiony. Najniżej znajdują się sprzedaże prawie już zrealizowane. Skądże więc pozyskiwać takie leady? Przykładowa metoda to zbieranie leadów z własnej strony internetowej. Mamy możliwość również przyjąć do pracy firmę, która to przyzna wam paczka leadów. Wzorcem takowej korporacji jest Neocraft. Mogą wam podać leady B2B, B2C a oprócz tego leady do telemarketingu. Powinniśmy ustalić które leady są nam potrzebne i wtedy jest możliwość rozpocząć strugać te diamenty. Może się zdawać, iż jest to staroświecka technika dystrybucji, rodem z Glengarry Glen Ross. Jednakże prawda jest taka, iż także w obecnych czasach w ów sposób handlują nawet fintechy.

Więcej: Generowanie leadów

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *