Sporo dziewczyn posiada problem z mięśniami dna miednicy…

Ogrom pań ma kłopoty z mięśniami dna miednicy, które również zwane są mięśniami Kegla. Po porodzie albo z upływem czasu są one znacznie słabsze. Większość kobiet pracuje zazwyczaj w pozycji siedzącej, co również ma bardzo zły wpływ na stan ich mięśni. Dodatkowo brak ruchu, dominujący siedzący tryb życia pogarsza jeszcze sprawę. Na całe szczęście temu wszystkiemu można jakoś zaradzić. Są specjalne ćwiczenia mięśni kegla. Można je wykonywać niemal gdzie tylko chcemy oraz o dowolnej porze dnia. Najłatwiej jest zacząć w wc podczas oddawania moczu. Można na zmianę oddawać mocz a także hamować jego strumień zaciskając mięśnie. Leżąc w łóżku, stojąc czy siedząc też możemy ćwiczyć mięśnie. Powinno się zaciskać je i naprzemiennie rozluźniać w paru powtórzeniach, nawet kilka razy każdego dnia. Przy takich ćwiczeniach trzeba mieć na uwadze, ażeby nie napinać mięśni pośladkowych a także mięśni brzucha. Z wiekiem lub po porodzie dziewczyny doświadczają też takiego zjawiska jak wypadanie pochwy a także wysiłkowe nietrzymanie moczu. Na te dolegliwości pomagają ćwiczenia mięśni Kegla oraz bardziej aktywny styl życia. Zawsze w razie wątpliwości można pójść do odpowiedniego specjalisty najlepiej ginekologa po odpowiednią poradę. Tego typu ćwiczenia pomogą zniwelować problemy zdrowotne a oprócz tego poprawią jakość naszego życia seksualnego.

Autor: obniżanie narządów rodnych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *